Nasze ulubione książki

czwartek, 23 czerwca 2011

Mamy nowe książki :)

Zaszalałam! W końcu! Długo czekałam na moment, w którym biblioteczka mojej Córeczki wzbogaci się o nowe tomy, bo wszystko już miałyśmy tak wyczytane. Uwielbiam wizyty w księgarni dla dzieci, uwielbiam przeglądać książki i wybierać te prawdziwe perełki i uwielbiam czytać z moim dzieckiem. Dlatego bardzo bardzo jestem szczęśliwa, że je mamy. A teraz zmykamy na kilka dni odpocząć i zanurzyć się w lekturze.


Ach, no i oczywiście serdecznie polecamy wszystkim małym czytelnikom i ich rodzicom:

Minuta koguta sven Nordqvist
Wesoły ryjek Wojciech Widłak
Ogródek Maria Konopnicka
Florka Roksana Jędrzejewska-Wróbel
Pewnie, że Lotta umie jeździć na rowerze Astrid lindgren
Kocia Odkrywalnia Tajemnic Iwona Czarkowska

Zajrzyjcie też do naszego zbioru ulubionych książek tu. I proszę doradźcie mi czy warto  napisać czasem również o książkach, które miały być fajne, ale okazały się kompletną klapą?

Miłego długiego weekendu i słonka! :*

2 komentarze:

  1. Wspaniały zakup.
    Co do pytania to pewnie, że warto pisać o książkach - klapach. Mozę dzięki temu ktoś inny uniknie rozczarowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za , pisaniem o klapach książkowych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...