Nasze ulubione książki

środa, 22 czerwca 2011

Na Dzień Taty

W poniedziałek Tata pojechał do Łodzi, więc popołudniu miałyśmy czas tylko dla siebie we dwie - czyli świetny moment na zrobienie niespodzianek dla Taty. Napracowałyśmy się, prezenty wyszły przepiękne i umówiłyśmy się z Mają, że to nasza tajemnica, sekret o którym nie mówimy Tacie, ukryłyśmy niespodzianki bardzo dobrze i co? :)) Ledwo Tata przestąpił próg już Maja pędzi do niego jak wiatr i krzyczy 'Tato mamy dla ciebie prezenty, ale to tajemnica! Nieeeespodzianka!' :))) I tyle w temacie wspólnych sekretów :)

A teraz prezenty. Nasz Tata wszędzie po całym domu roznosi swoje firmowe długopisy, myślę, że są ich setki, tysiące... ehh, wciąż tylko zbieram porzucone we wszystkich pomieszczeniach długopisy! Dlatego zrobiłyśmy mu pojemnik na nie, do postawienia na biurku. Widziałam podobne kubeczki w katalogu Moje Bambino. Papierowy  kubek do napojów okleiłyśmy tekturką, Maja dokleiła grzywę z filcowych pasków, uszy, plastikowe oczka, nos z pompona, a ja narysowałam buźkę. Wyszedł bardzo prosty i przeuroczy lew - pożeracz długopisów :) Oczywiście Maja chce jeszcze dorobić kotka :) i może słonia, ale to kiedy indziej.

                                         

Drugi prezent to laurka wyklejona plasteliną z Teczki Trzylatka, którą bardzo gorąco polecam! z tyłu Maja sama napisała TATA :)

                                                 

Wszystkiego dobrego Kochany Tatusiu!

1 komentarz:

  1. niespodzianki super. Jeszcze nie widziałam dziecka które by dotrzymało takiej tajemnicy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...