Nasze ulubione książki

czwartek, 22 września 2011

Krab do akwarium

Z radością zobaczyłam, że Mamuśki z Babylandii organizują akcję Akwarium, bo bardzo lubimy tworzyć z Mają wodne stwory, było ich już trochę na blogu - kolczasta ryba, ośmiornica, ślimaki, rozgwiazda, a teraz specjalnie na potrzeby akcji powstał szybki krab.

Maja nie była zainteresowana tworzeniem niczego, ale kiedy opowiedziałam jej na czym polega zabawa we wspólne akwarium, aż błysnęły jej oczy. Sama wymyśliła, że zrobimy kraba i, co cieszy mnie najmocniej, całkowicie sama go wykonała, bez udziału rąk Mamy :)))


Jest to krab z ciastoliny, który chowa się w muszli - moim nieobiektywnym zdaniem jest słodziutki i śliczny :)) Mam nadzieję, że wpasuje się do akwarium i serdecznie dziękuję Mamuśkom za fajną zabawę!

3 komentarze:

  1. Śliczny ten krab ;)
    ładnie nazwałaś Córeczke ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo nam miło,że zechciałyście wziąć udział w naszej zabawie :))) Już bardzo niedługo kolejna :) Mam nadzieję,że również się przyłączycie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...