Nasze ulubione książki

niedziela, 31 lipca 2011

Gąbczaste wycinanki

Dawno temu widziałam już u Asiami takie rybki, czekałam na chwilkę natchnienia by też zrobić takie do kąpieli dla Mai i oto są, gąbeczkowe układanki, które po zmoczeniu w wodzie świetnie przylepiają się do boków wanny i do kafelków.



Paczka takich gąbczastych ściereczek kosztuje grosze - mi wystarczyło jedno opakowanie z trzema kolorami. Powycinałam różne kształty do układania obrazków i oczywiście morskie zwierzątka i mamy kąpielowe puzzle, bardzo przyjazne i mięciutkie.

Słuchamy z Mają w samochodzie piosenek z bajek Disneya i dziś przypadkiem odnalazłam piosenkę, która będzie mi się od zawsze kojarzyła z latem tego roku, to jest piosenka o nas i o naszym szarym niebie, posłuchajcie... 'czy nastanie znów świt'. A u nas oczywiście leje :(

2 komentarze:

  1. my mamy zrobione z puzzli piankowych podłogowych:)Mieliśmy ze ściereczek ale się wyginały i dzieci się denerwowały. Puzzle są sztywne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witajcie w klubie dekoratorów wnętrz łazienkowych ;-))))))
    Nasze rybki rzeczywiście sztywnieją ale tylko wtedy jak są suche. A my się nimi bawimy w wodzie, wtedy są mięciutkie i się świetnie przyklejają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...