Nasze ulubione książki

środa, 11 maja 2011

Dinozaury z rolek

O tym, jak cudownym materiałem twórczym są rolki od papieru toaletowego przekonałam się kiedy po raz pierwszy trafiłam na wspaniałego bloga prowadzonego przez Jo bawimy-sie.blogspot.com. Tak naprawdę, to dzięki niej rozwinęłam swoje twórcze skrzydła - Jo, najserdeczniej jak umiem dziękuję!

Od tamtej pory zbieramy rolki, bo można z nich wyczarować naprawdę wszystko.

Na przykład takie oto dinozaury - T-rex, diplodok i stegozaur :)



Okleiłyśmy rolki bibułą, ja narysowałam i wycięłam wszystkie kształty, a Maja je pokolorowała, potem dorysowałam szczegóły, skleiłyśmy wszystko taśmą i dinozaury zamieszkały w naszym domu, jakiś czas temu lubiły siedzieć pod kanapą, a potem na parapecie. Maja zapamiętała ich nazwy i co, który je, te roślinożerne czasem podgryzają nasze warzywka z poprzedniego posta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...