Nasze ulubione książki

sobota, 14 maja 2011

Kosmici z kamieni

Przedstawiamy Pana Robótkę z Cbeebies, naszego dobrego kolegę!


Wprost uwielbiamy tą bajkę, mogłabym ją oglądać na okrągło takie cuda wyczarowuje tam Pan Robótka, Majka też bardzo go lubi, jest zabawny, robi bardzo oryginalne rzeczy z niczego, a w dodatku bardzo proste do wykonania z niewielką pomocą rodzica. Ach, i jeszcze jest fajnie ubrany i baaardzo przystojny :) Jeszcze nie raz będę tu pokazywać jego pomysły, bo bardzo często się nimi inspirujemy.

Na początek kosmici :)

Wracając z przedszkola zebrałyśmy pod blokiem trochę kamieni. W domu Maja je umyła i pomalowała farbkami, dokleiłyśmy plastikowe oczka i pompony jako kosmiczne czupryny, a ja wycięłam i przyczepiłam zębiska :)

Świetne kosmiczne potwory zrobione w minutkę! Ha! A jak wystrrrraszyły tatę! :))



A tak w ogóle to bardzo lubimy wspomniany już program Cbeebies, jest pełen wspaniałych bajek edukacyjnych i dzięki nim mam poczucie, że czas spędzony przed telewizorem nie jest taki bezużyteczny. Kiedy Maja ogląda Świat Brudasi, Nina i neuronki albo mój absolutnie ulubiony Zielony Balon, mam ochotę rzucić wszystko i po prostu delektować się bajką. To nie są zwykłe, głupie historyjki o niczym, jakich mnóstwo na kanałach dziecięcych. To poznawanie świata nauki, przyrody i eksperymentów w bardzo atrakcyjnej formie i przy wspaniałych piosenkach, mmmmmm uwielbiam :)

Ale ze wszystkich znanych nam bajek i tak rządzi u nas Zygzak McQueen, ale to już zupełnie inna historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...