Nasze ulubione książki

środa, 11 maja 2011

Na straganie w dzień targowy


Postanowiłam pokazać tu teraz nasze najfajniejsze zabawy i prace z poprzednich kilku miesięcy, jestem z nich tak dumna, że nie mogłabym ich pominąć, będę starała się uzupełnić je jak najszybciej, by móc zacząć pokazywać nasze aktualne pomysły.

Na początek WARZYWA I OWOCE :)
Któregoś razu były nam potrzebne do zabawy w sklepik. Wygrzebałam stare, kartonowe, niemowlęce książeczki Mai i rozłożyłam je na części pierwsze :), i tak do niczego innego już się nie nadawały. Powycinałam jarzynki i owoce, i nakleiłam na tekturkę.

Są śliczne, uśmiechnięte i taaakie apetyczne! Bardzo je lubimy!

A oto i one:

WARZYWA



OWOCKI




Bawimy się nimi na różne sposoby. Kupujemy je w sklepiku, segregujemy owoce i warzywa w dwóch oddzielnych koszyczkach albo po prostu zajadamy ze smakiem :) Dzięki nim Maja zna na przykład karczocha, którego nigdy nikt z nas nie próbował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...