Nasze ulubione książki

poniedziałek, 30 maja 2011

Moja mała krakowianka :)



Byliśmy w sobotę na koncercie Zespołu Tańca Ludowego AWF Poznań, w którym tańczy wujo Mai - Radek, brat Taty :) Było cuuuudownie! Siedzieliśmy w pierwszym rzędzie, tancerze byli zatem bardzo blisko, obawiałam się jak Maja zareaguje, bo było dosyć głośno, ale niepotrzebnie się martwiłam - była zachwycona!!!

Były prawdziwe instrumenty, wieeelki kontrabas i skrzypce i wiele innych i świetne ludowe piosenki, dziewczyny miały prześliczne, tęczowe stroje, długachne warkocze i spódnice które wspaniale wirowały w powietrzu wszystkimi kolorami,  taniec był bardzo radosny i było widać, że samym tancerzom sprawia ogromną przyjemność,  i do tego jeszcze występował Wujo Radek - jak mogło się nie podobać? :) Maja siedziała uśmiechnięta od ucha do ucha i taaaka wpatrzona, klaskała i podśpiewywała, było naprawdę cudownie! Kiedy tylko będzie okazja na pewno znów pójdziemy na taki występ, bo nawet nie zdawałam sobie sprawy, że dla dziecka będzie to tak wielka atrakcja, a i dla mnie samej było to wyjątkowe  i przepiękne przeżycie. Wspaniale jest móc czerpać tyle radości z naszej rodzimej tradycji, sama się sobie dziwię, że wcześniej jakoś o tym nie myślałam. Takie tańce ludowe to spotkanie najprawdziwszym, rdzennym, polskim folklorem, a przecież to właśnie u jego podstaw leży cała współczesna twórczość dla dzieci, pewnie dlatego ten przekaz jest dla nich tak zrozumiały i fascynujący. Cóż, serdecznie polecamy!


Zdjęcia pochodzą ze strony zespołu www.ztl.awf.poznan.pl, zapożyczone za zgodą Wuja Radka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...