Nasze ulubione książki

niedziela, 15 maja 2011

Kucyki

Bardzo lubię kucyki, te miniaturowe koniki mnie rozczulają i dużo przyjemności daje mi ich towarzystwo, do dużego konia chyba nie miałabym tyle śmiałości. Już dawno chciałam, żebyśmy zaprzyjaźnili się z nimi całą rodzinką.

Dobrze się do tego przygotowałam. Najpierw udało mi się kupić idealną książeczkę Kamilka dosiada kucyka Nancy Delvaux.



Zaczytywałyśmy się nią z Mają, bo jest naprawdę świetna, bardzo dokładnie pokazuje dzieciom jak obcuje się z konikiem i czego można się spodziewać w stadninie. Kamilka jest tez bardzo sympatyczną bohaterką, podobną do Majki i myślę, że w tej książeczce moje dziecko na pewno się z nią identyfikuje. 

Fajnie było przygotować Mai niespodziankę i powiedzieć, że dziś pojedziemy pojeździć na kucyku zupełnie tak samo, jak jej ulubiona Kamilka. Musiałam w tym celu znaleźć odpowiednie miejsce i udało się. Centrum Hipiki w Jaszkowie okazało się wprost idealne. Hipiki jest obecnie największym centrum jeździectwa w Polsce i w Europie szkolącym dzieci i młodzież. Większość koni w jaszkowskich stajniach to kucyki o wzroście do 148 cm. To na nich dzieciaczki rozpoczynają naukę jazdy konnej. Na dorosłych czekają duże konie, których łagodny charakter i dobre wychowanie zachęcają nawet najstarszych do przejażdżki w siodle.
Centrum Hipiki jest jego usytuowanie w sercu Wielkopolski, w malowniczym Rogalińskim Parku Krajobrazowym i jest tam naprawdę pięknie, rzeka, las, park, fontanna, zamek, plac zabaw, ehhhh.

No i pojechaliśmy :) I od tej pory jesteśmy tam stałymi gośćmi. Najfajniejsze było to, że nasza pierwsza wizyta w całości przebiegła prawie tak samo jak w książeczce :) Maja wybrała sobie kucyka i toczek, pan wytłumaczył nam jak się z nim obchodzić i ruszyliśmy w drogę. Wrażenia były naprawdę wspaniałe i ta piękna okolica, eh! 



Od tamtej pory byliśmy tam już wiele razy i poznaliśmy różne, śliczne kucyki. Jak tylko zrobiło się ciepło spakowaliśmy koc i jedzenie do koszyka, i po przejażdżce urządziliśmy sobie piknik nad rzeką. Jest to naprawdę świetne miejsce dla dzieci, a obcowanie z konikiem ma na pewno ma dobry wpływ na rozwój maluchów, no i... daje tyyyle radości!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...