Nasze ulubione książki

poniedziałek, 16 maja 2011

Wielkie budowanie Lego


Tak bardzo się cieszę że tam byliśmy, aż mi się buzia śmieje! Wielkie budowanie z klocków Lego pod hasłem Podróż do przyszłości w dniach 14 - 15 maja zawitało do Poznania. Oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć. Od dzieciństwa jestem istną maniaczką lego, jako mała dziewczynka kolekcjonowałam zapomniane już zestawy Lego Paradise, bardzo o nie dbałam i mam je do dziś, posegregowane i schowane w pudełkach, czekają na Mai 5 urodziny, kiedy to ma obiecane, że dostanie swoje pierwsze Lego City. Naprawdę ubóstwiam Lego, uważam, że jest to najwspanialsza zabawka dla dzieci w każdym wieku, nie potrafiłabym zliczyć setek godzin, które jako dziecko spędziłam na najfajniejszych zabawach klockami. Teraz z ogromną chęcią bawi się nimi moja Córeczka, tworzy własne budowle, wieże, dźwigi, stacje benzynowe, kurniki, stajnie i wiele wiele innych. Swoje pierwsze klocki Duplo dostała już na pierwsze urodziny i od tamtej pory dorobiliśmy się kilku dużych zestawów. Bez wahania mogę powiedzieć, że jest to zabawka, którą bawiła się najwięcej i najczęściej, a moje serce pęka z dumy kiedy patrzę, jak z dnia na dzień budowanie idzie jej coraz lepiej i jak wielka jest to frajda :)

Podczas wczorajszej imponującej imprezy Lego dzieci miały okazję tworzyć swoje własne konstrukcje z miliona klocków!!! Była tam strefa duplo z wielkim basenem pełnym wszelkich możliwych elementów, setki koników, kotków, wszelkich zwierzątek, samochodzików, ludzików, no wszystkiego, wszystkiego! Po prostu szał :) Maja była wniebowzięta, Mama i Tata też :) Zbudowaliśmy ranczo dla zwierzątek i Maja dostała dyplom Młodszego Budowniczego Lego. Starsze dzieci brały udział w tworzeniu budynków i pojazdów przyszłości, które umieszczane były na wielkiej kuli ziemskiej, oczywiście całej z klocków, wyglądało to naprawdę super :)



Ehhh, coś czuję, że dziś po powrocie z przedszkola stworzymy w domu coś naprawdę fajnego z naszego Duplo :) Już się nie mogę doczekać!


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...