Nasze ulubione książki

sobota, 28 maja 2011

Dostałam medal :)

Uwielbiam Dzień Matki! To wciąż takie niesamowite, że już czwarty raz jest to także mój dzień, a nie tylko mojej Mamy :) Cudownie jest być Mamą, Mamusią, Matką - to najcudowniejsze w calutkim życiu. Od mojej Córeczki dostałam medal dla najlepszej mamy, który potajemnie zrobiła z Tatą :) medal się otwiera, a w środku jest nasze zdjęcie, jestem z niego bardzo dumna! A z przedszkola Maja przyniosła laurkę z filcowym kwiatkiem, składam wszystkie takie dzieła do specjalnego kartonika na wieczną pamiątkę :)




Dla mnie to jednak wciąż przede wszystkim dzień mojej Mamy, która jest tak daleko ode mnie! Moja Najkochańsza Mamusiu! Jeśli czasem tu zaglądasz, to teraz jeszcze raz życzę Ci słonka, radości i ciepła, kocham Cię najmocniej na świecie i DZIĘKUJĘ za wszystko, co dla mnie zrobiłaś! :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...